Assalamualaikum.....
Tadi mak ayah haku datang,happy sangat......... cakap kat haku datang berdua,tup-tup datang dengan angah n family.... but adik-adik haku tak datang. sedih gak sebab haku rindu kat diorang.. sempat gak la kuar makan kat pengkalan balak tadi,kat tepi pantai lagi.... tenang je haku tengok pemandangan kat situ.. subhanallah,cantik.... bile tengah stress tengok pemandangan cantik,barulah rase lega n tenang sikit hati haku nie.. satu lagi bile haku peluk mak haku,terus hilang rase stress tu... itulah keistimewaan hubungan mak dengan anak kan..... pade sesiape yang melukakan hati mak secara tak sengaja mahupun sengaja,cepat-cepatlah mohon keampunan.... jangan jadi orang yang terlambat.. syurga di telapak kaki ibu,fikir-fikirkanlah......
wassalam....
Makan Malam di Rengit Coffee
-
Malam Hari Merdeka keluar kejap pergi ke AEON Mall Seremban 2 nak membeli
cadar baru untuk tilam baru. Cadar lama memang tak muatlah sebab tilam baru
ni ...
10 jam yang lalu

0 ulasan:
Catat Ulasan