Sabtu, 21 Ogos 2010

"atiqah homemade chocolate contest"


salam..
ok first time join contest..
saja-saja nak cuba nasib
tak tahan woo tengok coklat-coklat yang menggiurkan tu..
adeh sangat terliur..
dahla haku penggemar tegar coklat
sangat kagum dengan kemahiran empunya blog
coklat-coklat buatan beliau cantik-cantik
sangat menarik perhatian untuk di beli..

sesiapa yang sangat menggemari coklat
dan nak beli untuk dimakan sendiri
atau sebagai hadiah untuk yang tersayang
meh jenguk-jenguk blog
beliau

atiqah homemade chocolate

kadang-kadang rasa macam nak belajar je buat homemade chocolate tu
mesti best..
dapat hadiahkan kat kawan-kawan
lagi-lagi adik perempuan haku yang "hantu coklat" tu

3 ulasan:

mifh @ Hadi berkata...

Dulu time kecik2 selalu makan coklat:)

Deqmie berkata...

sy memang suke coklat.. heeee :)

-atiQah- berkata...

terima kasih join contest ni.. :)