Jumaat, 9 Julai 2010

ku ada kamu...





Entry nie ditulis khas untuk awak " sayang". Saya nak awak tahu betapa pentingnya awak dan saya sangat menghargai apa yang awak telah lakukan walaupun kadang-kadang saya tidak layak mendapatkannya. Mesti orang diluar fikir 4 bulan bukanlah satu jangka masa yang panjang untuk dikira tapi cuba kalau mereka berada di situasi kita, terpisah kerana kejauhan.. its not easy ,trust me.. Tapi kita dapat atasinya kan,ya saya mengaku kadang-kadang agak childish. Tapi awak sangat memahami,tak penah pun nak marah-marah.. ok tipu je,awak penah marah saya hari tu. Sedih tapi kejap jela after that ok dah sebab salah saya juga.. Sesekali gaduh tu biasala, kalau tak gaduh macam pelik pulak.. heee saya kalau merajuk pun setakat 10 minit je,pastu saya akan text ' emm,rindu awak.. ' siyeli, saya memang tak boleh nak merajuk lama-lama.. hihi sangat mengada2 and gedik kan.. tapi dengan awak jela.. weee~



awak.. masih ingat my love letter untuk awak.. haha.. saya sangat jiwang kan, sangat happy bila awak cakap awak suka apa yang saya tulis dalam email tu,hati sangat berbunga riang tau.. dan tak lupa jugak awak sangat comel and romantik ok.. sanggup wish birthday saya setiap hari selama sebulan.. kalau awak lupa wish hari nie,esok awk akan wish double.. siap nyanyi untuk saya lagi.. awww,so sweet sayang.. makin sayang kat awak lah.. selalu buat saya gelak.. tapi awak penah cakap kalau awak takde pun kene happy juga.. tak suka la awak cakap macam tu.. awak kena ada, dengan saya ya sayang.


Saya masih ingat ada satu hari tu saya nangis-nangis call awak.. time tu saya tengah ada masalah dan awak tanya kenapa.. but saya still cakap takde apa-apa dan awak mcm hilang sabar kot time tu.. dah macam nak marah-marah.. pastu awak cakap 'saya nie sapa pada awak' and saya macam kelu habis.. tak sangka awak tanya macam tu.. sedih sangat,of coz la awak orang penting dalam hidup saya.. mula-mula saya memang susah nak share apa dengan awak kan? but now tak kan.. apa-apa masalah saya share dengan awak.. and dah terbiasa sekarang.. apa-apa mesti cerita kat awak.. sayang,thanks yerh ada kat my side tak kira time mood saya tgh swing, happy , sedih..




p/s : i love you mohd sabri mohd

6 ulasan:

hamzah ian berkata...

gambar cun eh... nice

Deqmie berkata...

hamzah lan..
thank you yerh.. :)

RedLife2Love berkata...

sweet..tumpang happy for both of u.. =)

Deqmie berkata...

@ RedLife2Love.. tq yerh.. =)

Tanpa Nama berkata...

sala..
waaaa...
sweetnye..
ngee, tahniah..
semuga bahagia...
=)

Deqmie berkata...

w'salam.. thank ye cik mngenal diri..
gf fathi kan? tahniah n semoga bahagia juga.. =)